2014年10月13日 星期一

【一窩瘋】重慶姑爺雞煲放題

想係油尖旺區食雞煲,除左連鎖式餐廳嘅選擇,我地爹您術士帶大家去位於佐敦既重慶姑爺雞煲放題!很多食雞煲嘅餐廳都係是雞煲一個價錢,然後追加火鍋的配料又是一個價錢,逐碟計算,但這個姑爺雞煲係放題,模式不同,除了可追加火鍋配料外,更有多款熱食供食客享用,種類多,質素和味道也很不錯!


入到去感覺好寬闊,每枱嘅枱面均有枱號之餘,還細心寫上Wifi登入名稱及密碼,細心!另外,值得一讚嘅係佢地可收納隨身物品嘅櫈,大大節省空間,方便客人盡情食食食!!!



講左咁耐,等我地爹您術士話你地知有咩好食!
而度嘅主角---雞煲,有三款口味,一·重慶辣雞煲,二·胡椒花膠雞煲,三·韓國部隊雞煲,爹您術士就揀左重慶辣雞煲(小辣)同韓國部隊雞煲。係等緊雞煲嘅時侯,就出去攞熟食食品同飲品。
自助餐吧枱上放有讓人驚喜的食物,包括雞翼﹑小雞髀,香料不算濃烈,微辣,很惹味。仲有牛油粟米、司華力腸、燒排骨、胡椒蘿蔔豬肚湯、紅酒燴牛尾、芝士煙肉焗青口等等,多到數唔哂,很落本呢!燒豬仔髀又係驚喜之作,大大件﹑啖啖肉,令人吃得暢快,調味佳且入味,而且持續供應,不怕沒得encore!!!看得出店方真係好有誠意!





除左係自助餐吧枱有大汽水櫃,食店每個角落總有一個單櫃放滿汽水,店方固然有供應大路的可樂﹑雪碧、啤酒,另外,仲有 Lemon C+及不同口味的韓式飲品,如各款忌廉梳打﹑Lotte芒果汁﹑Lotte檸檬茶等。




當然少不了要提我地嘅主角雞煲,重慶辣雞煲(小辣)辣得黎又有少少甜,D雞入味得黎又好滑,非常惹味!如果愛辣之人絕對可以試中辣/大辣!


而韓國部隊雞煲本身都非常足料,除左有雞,仲有齊年糕、午餐肉、香腸、泡菜、嫩豆腐同芝士麵等,完全係韓式部隊鍋,個湯仲愈耐愈入味!

另外,兩個雞煲都真係加湯,而唔係加水,又一讚!





其實吃了一兩輪熱食,再加雞煲,已經有D飽,但沒理由不吃火鍋嘛,所以又點了多款配料吃。大部分常見嘅火鍋配料都有,例如黑豚肉、肥牛、羊肉、丸、菇、青口等等,仲有花膠,但爹您術士覺得唯一敗筆就係冇響鈴。火鍋配料雖然賣相一般,但味道不錯。




如果食飽得濟,仲可以去沙津自助吧自選沙津中和下!


甜品除左可以任食雀巢雪糕,仲可以每人可叫多一份甜品,包括pancake、木糠布甸、奶凍等等,當中如果想要焦糖燉蛋,廚師更會即刻係客人面前係燉蛋面加了白砂糖,加上火槍,有埋視覺享受!




整體重慶姑爺雞煲放題食物質素不錯,而且5人同行,1人免費!我地7位爹您術士埋單平均每人百三都唔洗,絕對係一班朋友食飯嘅抵食之選!!!



地址:佐敦彌敦道219號莊士倫敦廣場6樓

3 則留言:

Welcome to comment!!
歡迎大家留言喎!