2014年9月30日 星期二

【懷舊系列】華星冰室



我地爹您術士最近走過太子, 看到華星冰室店外的裝潢既有懷舊風味, 亦不失香港新舊融合的特色, 而且價錢亦不算貴, 就決定進去一試究竟。




進門後, 侍應快速地給我們指引位置。我們一邊看餐牌, 一邊上網搜尋一下其他人的主力推介。因為我地只有兩個人, 所以都要同其他人搭枱。

原本想一試重口味一丁, 可惜當天去到經已售罄。最後就決定叫了一個常餐, 沙嗲牛肉包, 一個校長多士和一個黑松露炒蛋多士。

校長多士




食物很快就送到, 第一個送到的是校長多士, 上面有著黑松露和芝士, 氣味也十分吸引。一咬下去, 感覺十分爽脆, 強烈推介要襯熱吃!另外等候時間比較長, 記著坐低就好叫喇。



之後常餐亦送到, 當中的炒蛋也算軟滑, 但跟澳牛的還是有段距離。







沙嗲牛肉包

黑松露炒蛋多士

沙嗲牛肉包則沒有十分突出之處。而最後的黑松露炒蛋多士蛋比多士還要厚吃下去十分實在也有黑松露粒粒在口中感覺十分有趣。



  • 地址: 旺角西洋菜南街107號地下  
  • 電話: 2520 6666
  • 營業時間: 星期一至日: 07:00-23:00

4 則留言:

  1. 個黑松露炒蛋多士好似好正咁@@
    原來太子都有華星!早知上次唔洗去到灣仔咁遠T.T

    回覆刪除
  2. 正啊華星! 最愛校長多士!!!

    回覆刪除

Welcome to comment!!
歡迎大家留言喎!