2014年10月12日 星期日

【捐窿捐啦】繼光香香雞


風靡全台既繼光香香炸雞8月尾登錄左旺角呢個美食集中地,有朋友曾經介紹過但一直未有機會一嘗滋味。今日終於可以試下傳說中的香香雞了! 
原來店舖就在銀行中心附近,旺角E2出口行2-3分鐘即到達,十分方便!
店舖雖小,但五臟俱全,非常整潔。
旺角繼光香香雞
現點現炸
調味磅重
一到達店舖,已經有客人在等候,一路在排隊,一路聽到兩位店員有禮親切的對話,相中穿紅衫的是香港店員,另一位穿黑衫的店員應該是從台灣過來。作為SPD4459爹您術士小先鋒,太清楚旺角掃街一向都係美食當前,服務當後,最緊要快,快,快,不要冀望小食姐姐會對你超級有禮,久而久之大家接過小食就足夠。 所以兩位的有禮誠懇的態度令我一時忘卻身在旺角,像是在台灣一樣。
全店只有兩種小食:招牌香香炸雞($25/160克)和蒜脆杏鮑菇($22)
客人可以選擇加$10搭配水果冰茶/鮮泡冷茶/桂香酸梅湯(原價$13)
今次我先試一試招牌香香炸雞,客人可選唔辣,小辣,中辣,大辣,任君選擇。



下單後即叫即炸,當香香雞炸好後,店員會先把香香雞按客人要求加上調味辣粉,然後磅重,160克一份,用紙袋加膠袋包裝,既方便又快捷,由下單到取雞等了不夠五分鐘。
雞肉粉嫩
即叫即炸香香雞
份量足夠2個人共享,炸雞肉粉嫩,肉質一絲絲的,好像是用雞胸肉做的感覺,因此覺得沒有想像中肥膩, 帶著小小蒜味的醃料,非常酥脆,但記得要趁熱享用
SPD4459爹您術士小先鋒表示今次一試繼光香香雞,味道有別於豪大大的香香雞,繼光的蒜味較重,雞肉較嫩滑,絕對可以一試!小先鋒每次掃街定必到繼光放下銀兩,拿走鎮店之寶!

地址: 旺角西洋菜南街60號地下6號舖

2 則留言:

  1. d炸雞真係好正^_^

    回覆刪除
  2. 份量唔會太大份~比起韓國炸雞啤酒更價錢相宜~正!

    回覆刪除

Welcome to comment!!
歡迎大家留言喎!