2014年10月21日 星期二

【異國風】西門町台灣麵食


我地油尖旺爹您術士(SPD4459) 帶大家食完甜品之後, 又係時候同各位去食返餐好既! 今次爹您術士決定同大家去食台灣野, 唔講唔知, 原來呢間野就係響女人街入面, 大家行過既時候有冇留意到呢? 間餐廳叫做西門町台灣麵食。






呢度D裝修都幾特別, 有少少懷舊既feel, 但就睇唔出有台灣feel :P

又到左叫野食既時候啦, 首先當然係叫D小食醫下肚先啦。
涼拌茄子



呢個係涼拌茄子, 食落個汁都唔錯, 醬汁係甜甜酸酸既味, 但由於佢係凍既, 所以爹您術士認為食落唔及熱既茄子咁好食。






酸辣粉皮







然後仲有呢個酸辣粉皮, 佢個味道相比起平時食開既四川粉皮冇咁辣, 都冇咁酸。 如果唔食得辣既食家, 呢個粉皮岩哂你。 但如果好辣既各位, 爹您術士就唔建議你叫呢個啦!









而講到台灣野當然唔少得一定要叫肉臊飯啦岩唔岩先, 所以即刻帶大家入正題。
肉臊豆腐飯





D肉臊調味岩岩好, 唔會太重口味, 都幾好食。而且D飯煮得都幾軟, 配搭埋D豆腐認真唔錯, 不過如果可以再有多少少肉臊就非常好啦。






口水雞





呢個口水雞認真唔錯, D雞又肥美, 肉又滑溜, 但當然呢個都唔係好辣啦, 不過味道都唔錯啦, 值得一試, 下次仲可以試埋個醉雞添!








芋頭珍珠奶茶+珍珠胚芽奶茶






最後當然唔少得要叫杯台式特飲黎試下啦。我地爹您術士就叫左2杯黎開心share, 一杯係芋頭珍珠奶茶, 而另一杯就係珍珠胚芽奶茶。整體兩杯都唔係話好令人驚喜, 但味道都調得岩岩好, 唔會話太甜或者太淡。而D珍珠亦都軟硬適中, 可以一試。










地址: 旺角通菜街2號鴻光大廈2N號地舖

1 則留言:

Welcome to comment!!
歡迎大家留言喎!