2014年10月20日 星期一

【甜在心】Joyful Dessert House

相信大家對旺角黑布街都唔會好陌生,久唔久就有朋友係黑布街食野打下卡,黑布街有咩?有hesheeat, next station dessert仲有今次我地SPD4459油尖旺爹您術士介紹既Joyful Dessert House!

話說個晚SPD4459爹您術士先去左太子始創中心Rbtea食左個dinner(詳情見另一篇blog - 鬆一鬆Rbtea: http://deliyautsimmong.blogspot.hk/2014/10/rbtea.html),之後意猶未盡想食個甜品,所以就黎到傳說中既黑布街,實不相瞞,一開頭我地先去左Next Station Dessert等位,但實在太多人同埋真係幾貴,於是去左對面Joyful Dessert House度試下,無諗到有意外驚喜......
Joyful Dessert House
Menu
好多賣相好吸引既甜品
我地等左一陣就有位了

坐低第一件事梗係睇下個menu有咩食,琳瑯滿目,每個賣相都非常吸引,令人垂涎三尺,最後我地決定試一試其中五樣:沖繩黑糖OREO 牛乳芭菲,燒菠蘿雪芭,朱古力窩夫,法式焦糖燉蛋同埋玉桂蘋果金寶盅





沖繩黑糖OREO 牛乳芭菲 $56
值得一讚佢出甜品既速度,我地落完order一陣就上了第一個:沖繩黑糖OREO 牛乳芭菲
芭菲有層次, 因為可以好明確睇到一層層係咩材料 
(雪糕 -> OREO餅碎 -> Cream -> 沖繩黑糖Jelly -> 雪糕 -> 沖繩黑糖醬 -> Cream -> OREO餅碎 -> Cream -> 沖繩黑糖Jelly ->Cream)
我地先試雪糕,有驚喜!呢個上面係雲呢拿雪糕,比較硬身但味道有別於街外既雪糕,Joyful Dessert House既比較滑同香,唔似出面一式一樣既味道,絕對值得一試!
P.S.沖繩黑糖Jelly好彈牙好煙韌
朱古力窩夫$58

甜品接住上,第二個就係呢個朱古力窩夫,即使係Rbtea 食完窩夫,個意猶未盡,今次呢個窩夫配以朱古力雪糕,果然無令我地失望,雪糕比較硬身但很讚,唔會太甜,恰到好處,而窩夫則新鮮出爐,凍熱交替,滿足滿足!

燒菠蘿雪芭$48

到第三個- 燒菠蘿雪芭,雪芭清甜不膩,份量足夠幾個人食,建議係食窩夫後食。


法式焦糖燉蛋 $46
焦糖稍為凍左少少,但燉蛋幾香滑,幾重蛋味,但相對其他甜品舖黎講比較普通但稍貴。

玉桂蘋果金寶盅$46

熱辣辣,面頭的金寶是幾香脆的,底下的蘋果不會太酸,跟玉桂之間的平衡是做得幾好的。
另外配上雲尼拿雪糕,產生一冷一熱的化學作用。

P.S.值得一讚,服務細心有禮,主動問我地要唔要多幾杯水 :)

2 則留言:

  1. 個朱古力窩夫好吸引呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 係呀,可以一試,建議叫幾樣開心share食:)不過個雪糕硬身啲可以先食住窩夫先:)

    回覆刪除

Welcome to comment!!
歡迎大家留言喎!