2014年11月6日 星期四

【懷舊系列】金華冰廳


太子其實有好多野食, 你平時去開邊間呢?食D咩呢? 太子有條食街,其中華星冰室我地Spd4459 IMPR Deli Yau Tsim Mong 都有介紹過, 到今次再黎到太子食咩好?
其實有時黎到太子行下金魚街花園街,行過金華都係好想去, 見到佢既菠蘿油就流哂口水! 但係見到好多人我又趕時間結果就無去過了。今次終於去到了!!!
金華冰廳的相片 - 太子
金華冰廳
門口招牌
金華冰廳的相片 - 太子
一早聽講過金華既菠蘿油好好食,所以一定叫呢個!
菠蘿


本身我已經係個菠蘿包愛好者,WOW, 真係未試過都唔知咁正。個菠蘿包好大個好厚身,出面包皮烘得岩岩好,咬落去熱辣辣得黎又有質感,再講上面嗰舊脆脆皮,真係my favorite!!!!,好厚又多,落足料 ,味道十分濃郁,本身呢個菠蘿包熱辣辣新鮮出爐真係無得輸, 再加上一塊凍冰冰又厚又大既牛油, 真係超好味., 十個讃!!!!!!!!!!

金華冰廳的相片 - 太子
凍奶茶
唔知大家會唔會同spd4459 Deli yau tsim mong一樣覺得菠蘿油係要配凍奶茶。凍奶茶味道偏甜,茶味好濃, 如果大家怕甜可以叫少甜。

地址:太子弼街47號地下

沒有留言:

張貼留言

Welcome to comment!!
歡迎大家留言喎!