2014年11月7日 星期五

【捐窿捐啦】通達食店 Tung Tat Food Shop

通達呢個名我細細個就聽過啦!係唔係好出名?我就唔知啦, 但我真係細細個已經食佢,因為我讀個間小學就係附近, 我媽咪有時會帶我同哥哥去通達食野,所以過開太子口痕都會過黎食野,每次都重拾我童年回憶,好似番番細個個陣咁。
通達食店
通達食店
黎到通達一定要食佢個招牌魚蛋!!!!!
辣有唔
招牌魚蛋
佢既招牌魚蛋有辣同不辣之分,從顏色睇上去,已見到魚蛋已煮左一段時間,應該有足夠時間吸收咖喱味。食落魚蛋肉質非常結實有咬口,咖哩味道香辣澎湃,重點係D辣又可以入到D魚蛋入面,真係好正!!!
碗仔翅魚肉 - 旺角的通達食店
碗仔翅魚肉
仲有仲有,我細個最愛---碗仔翅魚肉,重口味既糊仔, 肉絲,菇,木耳超多,魚肉都保持到水準,依然係煙韌而有重魚味。生菜o係最底 ,清甜爽脆 , 相比起魚肉粒 , 份量顯然比較少,食番都開心!
栥飯
呢個栥飯Spd4459 Deli Yau Tsim Mong我細個成日帶番學食,次次有得帶都好開心糯米煙靱,不過佢感覺唔係好黏咁,即係有DD爽既感覺,炸菜真係幾鹹不過好惹味 ;而油炸鬼就唔太脆,但係可接受既"林"。
地址:旺角花園街172號地下

沒有留言:

張貼留言

Welcome to comment!!
歡迎大家留言喎!