2014年11月7日 星期五

【捐窿捐啦】廟街牛雜

我地SPD4459 Yau Tsim Mong 爹您術士繼續帶大家響廟街搵食! 廟街除左出名食煲仔飯之外, 仲有就係呢間無時無刻都要排隊既廟街牛雜啦。 呢度賣既除左係牛雜, 仲係賣特色! 大家認住下面呢個咁有風味既招牌!!!!


香港人最鍾意既就係懷舊既車仔檔, 唯然呢間廟街牛雜係有舖面, 但都仲保留左D懷舊既街頭小食既味道! 見到下面呢隻一格格既車同拎住把較剪係咁剪既老闆, 真係充滿街頭風味!

除左懷舊之外, 呢度D牛雜都賣得唔貴, 30蚊已經有一大盒, 仲有好多款野食俾你, 唔洗咁dry!

想一串串咁叫都可以, 但我地SPD4459 Yau Tsim Mong 爹您術士就覺得都係買一大盒抵食D, 仲可以同朋友開心share添!

一盒裡面已經有哂牛膀牛肚柚皮同埋蘿蔔! 我地我地SPD4459 Yau Tsim Mong 爹您術士最欣賞既就係幼嫩既牛肚, 又滑又香又juicy, 吸哂D腩汁真係好正! 而最緊要既就係要試埋D配料: 甜醬,芥茉同辣醬, 加埋D牛雜一齊食真係一流。 鍾旎食牛雜既你, 呢間廟街牛雜真係唔可以放過!


地址: 油麻地鴉打街18號


沒有留言:

張貼留言

Welcome to comment!!
歡迎大家留言喎!