2014年11月5日 星期三

【異國風】旺角熟食中心系列(一) : 澳門翠苑茶餐廳

話說之前spd4459返工返旺角朗豪坊諗唔到食咩,就會過對面旺角熟食中心食,因為平靚正!!!當我發現左有呢個熟食中心之後,覺得超方便,有時出開旺角諗唔到食咩都會過黎呢度食,呢度有好多間比大家,有車仔面,平價幾餸飯,仲有咖哩農夫包
唔知大家有無聽過澳門翠苑茶餐廳呢間餐廳呢, 有無試過食佢既招牌咖哩農夫包呢?
登登登....今次同大家SHARE下用平民價錢食葡國野, 係咪好新鮮呢:) 食葡國野, 唔洗過澳門既, 喺香港都有得食既!我諗大家都有聽過澳門茶餐廳, 但價錢比較貴, 所以今次我地Spd4459 Internet Marketing and Public Relations(Yau Tsim Mong)爹您術士同大家黎到旺角搵食-----澳門翠苑茶餐廳 !
咖哩豬頸肉農夫包

招牌咖哩農夫包, 係呢度既鎮店之寶,所以spd4459 Deli Yau Tsim Mong黎到就即刻叫左呢個咖哩豬頸肉農夫包,咁個餐包D咩呢?就係包呢個咖哩豬頸肉農夫包,羅宋湯,咖哩汁同埋飲品。



呢度既農夫包係即叫即整, 所以好新鮮(正!!!),大家時間就預番20分鐘左右度啦。
終於等到啦,個農夫包既SIZE真係大到不得了,一個人真係食唔哂,所以兩個人食就應該岩岩好,好足料! 咖哩係葡式
咖哩,食落唔會太辣,不過就有椰香既香味,我食親咖哩都例食豬仔包, 食佢呢個就梗係食住農夫包點D咖哩黎食,而D咖哩滲哂落麵包裏面,但D麵包好脆,所以食落好正!!!
之後到豬頸肉很香,幾嫩唔太肥,配上咖哩汁食, 一直都覺得豬頸肉同咖哩係絕配!

大家真係得閒可以過去試下, Spd4459 deli Yau Tsim Mong仝人誠意推介!


地址: 旺角上海街557號旺角熟食中心2樓8號舖

沒有留言:

張貼留言

Welcome to comment!!
歡迎大家留言喎!