2014年11月6日 星期四

【捐窿捐啦】萬家燒餅皇 Man Ga International

今次, 我地SPD4459 爹你術士為大家介紹旺角一間食武大郎同各種廣東小食!

 呢間小店有多款特色燒餅, 好多都好好食. 但我地SPD4459 爹你術士只有有限胃口. 所以我地今次只係介紹其中幾款招牌食品. 其他食品就由大家試試啦!! 試完記得話返俾我地SPD4459 爹你術士知!! (下面有得留comment呀!!)

今次我地介紹既係:
武大郎

武大郎
呢個武大郎好足料!!! 十幾蚊有好多餡, 好飽!! 個包岩岩出鑪, 外脆內軟. 豬肉餡料有好多肉汁,少少辣, 好正!! 但份量真係幾勁, 有點滯! 所以細食女仔可以選擇淑女餅, 淑女餅係迷你版武大郎. 一樣咁好食的

胡椒餅

胡椒餅

呢個係胡椒餅呢間小店既另一招牌. 相信有去過台灣夜市既朋友都會食過胡椒餅, 呢間既胡椒餅同台灣的對比, 有過之而無不及. 咬落去, 佢個酥皮做得十分香同鬆, 餡料比台灣的多菜些少, 比較fresh, 但呢間的胡椒味十分香.真係會有食上瘾的感覺!喜歡胡椒味既朋友, 一定要光顧一下呢個胡椒餅!

燒餅皇
 叫得萬家燒餅皇, 又點會冇燒餅皇! 燒餅皇外形有點似pizza, 食落個餡料同武大郎差唔多..一樣好好味, 兩者分別主要係個包..燒餅皇就會比較脆同香口. 燒餅皇同武大郎價錢一樣, 可以案自己喜愛, 揀食燒餅皇/武大郎, 又或者學我地咁, 兩個都食哂!!


地址: 旺角登打士街43P-S號鴻輝大廈地舖

沒有留言:

張貼留言

Welcome to comment!!
歡迎大家留言喎!